2012. június 6., szerda

Sült rizsgolyók

Az alapötletet Gabojsza receptje adta, amit már egy ideje kinéztem magamnak, aztán természetesen ezen is módosítottam egy keveset: a sonkát nem beletettem, hanem bevontam vele... Maradék rizs felhasználására nagyon jó recept. Mennyiségeket nem írok, mert az a maradék rizstől függ... Szerintem megfelel köretnek is, de önmagában is nagyon finom.



Sült rizsgolyók

Hozzávalók:

Főtt rizs, reszelt sajt, tojás, finomra aprított petrezselyemzöld, paradicsompaszta, füstölt sonka, liszt, zsemlemorzsa, olaj.

Elkészítés:

A főtt rizst összekeverjük a reszelt sajttal, 1 felvert tojással, petrezselyemzölddel és paradicsompasztával. Miután jól összedolgoztuk, golyókat formálunk  belőlük, bevonjuk vékonyra szeletelt füstölt sonkával. Panírozzuk lisztbe, felvert tojásba és zsemlemorzsába. Bő olajban kisütjük. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése