2012. november 22., csütörtök

Kókuszos banángolyó

IzaBellánál találtam ezt a receptet, egyből megtetszett az egyszerűsége miatt és amiatt, hogy banános. Egyből dupla adagot is készítettem, de nem bántam meg, nagyon finom lett. Köszönet a receptért! :)



Kókuszos banángolyó

Hozzávalók (kb. 85 darabhoz):

  • 4 db banán
  • 28 dkg porcukor
  • 28 dkg kókuszreszelék + kb. 4 dkg a hempergetéshez
  • 40 dkg darált keksz

Elkészítés:

A banánokat meghámozzuk egy mélyebb tálba rakjuk és villával jó alaposan összetörjük, pépesítjük. Hozzáadjuk a többi hozzávalót és alaposan összegyúrjuk. Kisebb golyókat formázunk belőlük és kókuszreszelékbe hempergetjük. 

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ízlett! :D Nálunk is mindenki ízlését elnyerte, mindenki imádta. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is elkészítettem Izától a blogkóstolóra, finom. 28 dkg kókuszt tettél bele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban finom. Igen, 28 dkg-ot, mert dupla adagot készítettem.

      Törlés
    2. Tényleg, nekem csak a kókusz tűnt soknak:-)

      Törlés