2013. április 11., csütörtök

Panírozott töltött gomba

Készítettem már panírozott gombát, készítettem már töltött gombát, de panírozott töltött gombát eddig még nem. Aztán egyik este a barátnőmnél ezt készítettük. Ő még készített máskor is, nekem ez volt az első, hogy találkoztam vele, de nagyon ízlett! Először féltem, hogy panírozáskor a töltelék kiesik belőle, de egyáltalán nem volt veszély. Bátran ajánlom mindenkinek!





Panírozott töltött gomba

Hozzávalók:
  • 10 db csiperke gomba
  • 15 dkg darált sertéshús
  • 2 tojás
  • 7-8 dkg sajt
  • só, bors
  • liszt
  • zsemlemorzsa
  • olaj
  • 1 szelet kenyér

Elkészítés:

A gombákat megtisztítjuk, eltávolítjuk a szárukat. A darált húst fűszerezzük, belekeverünk egy tojást, egy kis nedvesített szelet kenyeret. A gombakalapokat megtöltjük a darált húsos masszával és mindegyikbe egy-egy kocka sajtot rejtünk el.



 Panírozzuk lisztbe, felvert tojásba, zsemlemorzsába és bő olajban kisütjük. Papírtörlőre szedjük, hogy lecsepegtessük az olajat.

2 megjegyzés:

  1. Huuu, imadom a gombat, panirozva is, toltve is. Meg kell probaljam a kettot egyutt. Eddig nem jutott eszembe ezt kiprobalni ;)
    Koszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom, nekem nagyon bejött! Jó étvágyat hozzá! :)

      Törlés